رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار
المحتويات
رودي: انت بتعمل ايه يا فارس.
فارس: باخد نفسي يا رودي انا شاييلك وطالع بيكى الدور الخامس يا روحي..
رودي: طيب بسرعه بس.
فارس: ليه يا حبيبتي عايزه حاجه.
رودي: نعم عايزه حاجه ايه.. مش هتشلني وتدخلني اوضه النوم.
فارس: بصدم#مه ودهشه على المجنونه والمفروض انها تكون مكسوفه. لكن هو جواه مبسوط وهو بيحب رودي كده. واخد نفسه وقام. وماله يا ستي يلا على عشنا.. وشالها ودخل بيها اوضه النوم. ونزلها في نص الاوضه..
فارس: واقف وباص على الجميله اللي قدامه.
رودي: ايه يا فارس ساكت ليه..
فارس: مبروك يا رودي. مبروك يا قلبي.
رودي: ابتسمت الله يبارك فيك يا حبيبي. انا مبسوطه قوي يا فارس.
فارس: مش اكتر مني يا رودي. انا بجد فرحان انك موجوده معايا.. وسكتو بعدها..
رودي: انت هتفضل ساكت كده..
رودي: كلام ايه بس هو ده وقته كلام. مش هتقلعني الفستان..
فارس: بصدم#مه تانيه. ايه البت دي وقالها يعني مش هتتكسفي..
رودي: طبعا هتكسف. لكن انا عايزه اعيش الاحساس ده..
فارس: يسلام.. ماشي على البركه. انتي اللي قولتي انا هلقعك الفستان. ويارب بس نلحق نصلي ركعتين لله.. وفارس قرب منها وفكلها الطرحه.. ورودي لفت ضهرها ل فارس وكان قلبها بيدق بسرعه كبيره.. لكن هي عايزه تكون مراة فارس من عشقها ليه.. رودي بتعشق فارس عشق جنون … وفارس فك السوسته ومكملش.. بلع ريقه. وقالها رودي كملي انتي. علشان كده مش هخليكي تصلي.. ورودي: لفت ليه وقلبها بيدق واتكسفت. حاضر.
ورودي: راحت في دنيا تانيه.
فارس: ابتسم بحب. لما بتقولي حاضر بتبقى رقيقه وتجنني.. فارس جواه انهار لكن لازم يصلي الاول.. وقالها انا هاسيبك وانتي اتوضي..
وفارس خرج وغير بسرعه وتوضا.. ورودي غيرت الفستان ولبست قميص لاتعليق عليه. واتوضت ولبست الاسدال.. وفارس خبط ودخل عليها وصلو وقال الدعاء. وشال السجاده وبيحطها على الكرسي هو بيلف تنح لان رودي قالعه الاسدال فارس غمض وفتح.. وفاتح بوقه.. لان رودي كانت جميله وسحرة قلبه..
رودي: بحبك يا فارس … وفارس رد عليها بالفعل..وقرب منها. ورودي تجاوبت معاه. وشالها علشان يثبت ملكيته ….
.. وبعد فتره كبيره.. ورودي مش مصدقه انها خلاص اصبحت ملكيه خاصه لفارس السيوفي وبس.. ونقول مبروك للمجنونه والحمد لله تمت نقل ملكيه رودي ل رودي السيوفي..
رودي: فارس.
فارس: نعم يا قلب فارس.
رودي: انا جعانه..
فارس:اتعدل بس كده. عيوني للقمر. وقام من جمبها. وخارج علشان يجيبلها اكل.
رودي: انت رايح فين..
فارس: رايح اجيبلك اكل يا روحي..
رودي: لا شلني وخدني المطبخ.
رودي: قعدني على رخامه المطبخ …
فارس: حاضر يا ستي وقعدها.
رودي: انا عايزه اكل كباب حله.
فارس: راح يدور في المطبخ. وشاف كباب الحله وجاب طبق وحط فيه الاكل. وراح. ل رودي. وبدا ياكلها. وهي تاكله بطريقه كلها دلع.. فارس بيبص على شفايف رودي وهي بتاكل وبلع ريقه. مبروك عليا رودي..
رودي: انا الل مبروك عليا فاروسه قلبى من جوه.. فارس: اكلها وشالها. ورجع بيها على اوضه النوم.
رودي: ياااااه. كنت جعانه قوي.. وراحت على السرير وقالت لفارس يلا علشان تنام يا حبيبي وخدني في حضنك.ورانا سفر بكره انا عيزا الف باريس كلها..
فارس: راح جنبها وشدها في حضنه وبدا يقرب منها تانى. ورودى اتخدرت بسرعه من عشقها ليه ودخل جنتها من تاني.. ورودي كانت مبسوطه ان فارس بيحبها قوي كده. وبيعاملها بحب لانها لما بتشوف اي واحده قريبه منه بتبقى عايزه تقتلها وتقتله.. وبعد فتره فارس اخد رودي في حضنه وناموا.
. زياد وصل تحت البيت.
. وفتح باب العربيه لحبيبته.. ومليكه نزلت وقلبها بيدق بسرعه كبيره جدا. ومن غير مقدمات زياد شالها.
مليكه: لا يا زياد نزلني ارجوك.
زياد: هانزلك في بيتك.. وطلع بيها السلم. ومليكه جواها محرجه وكمان مبسوطه قوي وزياد وصل الشقه. وفتح الباب..
زياد: ادخلي برجلك اليمين.. ودخلت فعلا وقفل الباب
..زياد مش مصدق حب 24 سنه قدامه.
مليكه: ماسكه فستانها بايديها من التوتر.
..زياد واقف قدامها. ومن غير مقدمات شدها من دراعها ودخلها كلها في حضنه. باشتياق كبير. وضمها بحب وفرحه. وكل مشاعر العالم..
..ومليكه حبت الحضن ده جدا. ورفعت أيديها.وحضنته اكتر وكلبشت فيه. ومن فرحتها دموعها نزلت وفضلو فى حضن بعض فتره كبيره.. ومحدش اتكلم..
متابعة القراءة