رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

شغلى. هتوصلنى !؟.
هشام:طبعا ياروحي. انتى تشاورى بس.
نرمين: جواها خايفه وجت تتحرك. هشام لوسمحتى ياحبيبتى ممكن تفتحيلى فونك. اتفرج على الفرح. علشان اشوف افكار جديده محدش عملها.
نرمين: ابتسمت بتكليف. ايوه طبعا. وفتحته. وقالتله ده البسوررد.
هشام: باس أيدها شكرا ياقلبى. ادخلى خدى شاور وانا هستناكى. بس ياريت متتاخريش علشان بتوحشينى.
نرمين: هزت راسها ودخلت تاخد شاور.
هشام: بسرعه فتح فونه. وحمل كل صور رينو. وفيديوهات صوتها. وكمان. دور على رقم فونها. واخدو وسيڤه عندو باسم مستعار.وقفل فونه. وجاب صوره ل رينو بيتأمل فيها. ورجع راسه لورا. انا مش عارف انتى عملتى فيا ايه. هو فى جمال كدا. انا حقيقى مستعد انى ابيع الدنيا واشتريكى انتى يارينو.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
زياد خرج من الحمام. ورايح على الليفنح. لكن شم ريحة غاز. واستغرب. وفتح عينيه على الاخر. وراح على المطبخ. واتصدم شاف ماليكه واقعه على الارض. وفى ريحه غاز.
زياد: اتخض.. مااااليكه. وجرى عليها. وقفل صمام الغاز. وشال ماليكه بخوف. ودخل بيها الاوضه ونيمها على السرير. وقعد جنبها ماليكه. ماليكه ردى عليا. زياد برعب حقيقى. ومش عارف يعمل ايه بيخبط على خدها براحه. ومفيش فايده.وافتكر أن فى مستشفى قريبه جدا من البيت. قام بسرعه لبسها الاسدال بسرعه. وشالها ونزل وراح بيها على المستشفى.وكان خايف.
الدكتوره: كشفت على ماليكه. وفوقتها. الف مبروك يامدام انتى حامل.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
مليكه: استوعبت بسرعه. وعيطت من الفرحه. وشكرت ربنا بقلبها.
الدكتوره: لازم تهتمى ب اكلك. وكمان متشليش حاجه تقيله. ومتعمليش مجهود كبير. عن اذنك انا خارجه. وانتى ظبطى نفسك. واتفضلي. دى روشته بالعلاج المطلوب.
مليكه: بدموع وفرحه. ممكن حضرتك. تبلغى جوزى الخبر ده هو واقف بره. ياريت تفرحيه. انا هظبط لبسى وطالعه وراكى.
الدكتوره: مفيش مشكله والف مبروك.
وخرجت.
الدكتوره. خرجت مبتسمه ووقفت قدام زياد مفيش خطوطين.. الف مبروك المدام حامل في شهرين.
زياد: حاسس انه مسمعش كويس أو الكلام ده لحد تانى. وبص حواليه.. وقالها. مين حامل.
الدكتوره: المدام الل حضرتك جبتها. هو انت مش جوزها !؟
زياد: بدهشه. انتى قصدك أن ماليكه مراتى انا حامل.

الدكتوره: ابتسمت. واضح ان حضرتك مصدوم. واظاهر انكم بقالكم سنين متجوزين مش كدا.!؟
زياد: ببلاها. ايوه احنا متجوزين من ٣شهور.
الدكتوره: اتصدمت. وضحكت. بصوت عالى من شكل زياد. مع خروج ماليكه الل شافت شكل الدكتوره. وهي بتضحك وكمان اتصدمت لما سمعت الدكتوره بتقوله انت مش معقول حضرتك.وضحكت تانى.وبصت على زياد الل فاتح بوقه بضحكه. مليكه نسيت خبر حملها وشاطط . وقربت منهم. ماتضحكونى معاكم.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
زياد: بص لماليكه. ولسه هيحضنها بفرحه ويقولها مبروك. لكن فى ثوانى اتحركت. ومشيت من قدامه.
زياد: بدهشه. ومش فاهم.
الدكتوره: احم انا اسفه جدا. انا ضحكت غصب عني. واكيد مرات حضرتك فهمت غلط.
زياد: بص للدكتوره. يعنى ايه مش فاهم.
الدكتوره: مرات حضرتك خرجت من الاوضه وشافتنى واقفه بضحك مع حضرتك اكيد ده دايقها وحست بالغيره. وده سبب رد فعلها انها مشيت.
زياد: عينه على ماليكه الل ماشيه فى الطرقه متنرفزه. وابتسم ماليكه غيرانه عليا انا. وفتح عينيه.ماليكه مراتى حامل. وجري من قدام الدكتوره. مليكه. ماليكه. وحصلها وهو بيجرى. اقفى استنى ياحبيبتى.
مليكه: ماشيه فى وشها وندمت انها مجبتش الدكتوره دى من شعرها. ومتغاظه من زياد الل كان واقف بيضحك. وسمعته بينادى سرعت خطواتها اكتر ومردتش عليه.
زياد: لحقها ومسك ايديها. وبياخد نفسه. استنى. استنى. ايه ماشيه فى وشك كدا.
مليكه: بغيظ. نعم عايز ايه. وبتنادى ليه. روح كمل كلامك مع ال …. ومعرفتش تشتم تقول ايه سكتت بغيظ ونرفزه.
زياد: قلبه بيرقص. اكمل كلام مع مين بس الدكتوره دى ست محترمه هي بس…
ماليكه: اتنفست بغيظ. محترمه. طيب ياحبيبى روح للمحترمه بتاعتك عن اذنك علشان مولعش فيك وفيها. واتحركت خطوه.
زياد: شالها من غير مقدمات. وهي اتخضت. نزلنى لوسمحت احنا فى مكان عام.
زياد: بحب. مبروك يامليكت قلبى.
ماليكا: ضعفت بسرعه. يسلام. مبروك.
زياد: ماشى بيها. طبعا والف مليون مبروك كمان. جواكى حته منى ومنك. جواكى حب ٢٤ سنه يامليكتى.
ماليكا: نسيت العالم. وانت كمان مبروك يازيزو. انا مبسوطه اوى.
زياد: نزلها وركبت جمبه فى العربيه وهو ركب ولسه متحركش. انا عايزك على طول مبسوطه. انا الل مش مصدق نفسي.
مليكه: افتكرت. ااه طبعا وهتصدق ليه. هو انت فاضى. ماانت مشغول مع الدكتورة وقلدتها. اهاهاههه انت مش معقول حضرتك. وقحاه وقلة ادب.
زياد: لما شاف شكل ماليكه وهي بتقلدها. انفجر ضحك. هههههههههههه. صدقى ضحكتها كدا بالظبط هههههههه.
مليكه: اتغاظت. انت بتضحك على ايه يازياد. انت كمان واقف قدامها مزبهل ومتنح.
زياد: ياروحي والله انتى فهمتى غلط وانا مزبهل ليه بس. بصى الدكتوره خرجت وقالتلى وش كدا من غير مقدمات. مبروك المدام حامل في شهرين. انا فكرتها بتقول لحد تانى وبصيت حواليا مفيش حد. قولتلها مين حامل !؟ قالتلى المدام الل جوه انت مش جوزها !؟ قولتلها ايوه وانا من فرحتى معرفتش اقول ايه قولتلها مراتى انا حامل !؟ الدكتوره فكرت اننا متجوزين من زمان جدا. وسالتنى انتو متجوزين من سنين. وانا مش مركز معاها بفكر فيكى. رديت عليها قولتلها ايوه متجوزين من ٣شهور. بس ده الل حصل.
ماليكا: هههههههههههه.
زياد: هههههههههههه اهو شوفتى انتى كمان ضحكتى.
مليكه: كشرت. وانت بتضحك ليه دلوقتي. ماتتفضل تروح تضحك معاها.
زياد: مسك ايدها وباسها. لا ضحكتها مش حلوه. انا عجبانى ضحكت مليكتى حبيت زياد وبس 

تم نسخ الرابط