رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار
المحتويات
زياد: قام. وحضنها من الخلف. وحط ايديه على بطنها. اممم. والله معارف اقولك ايه. انا كان ممكن ازعل منك على كلامك الخايب ده. وانك وصمة عار علينا. انتى ياماكى اجمل حاجه حصلتلى في حياتى. ومتنسيش انى وعدتك انى مش هسيب حقك. وموضوع صافى دا. كان هيبقى منتهي من زمان. لكن انشغلنا كلنا في حوار ساره. لكن انا منستش ابدا. وكلمت طارق. وكلفت مراقبه عليها. وطارق كمان بعت ليها ناس واتعاملو معاها. ومثلو عليها انهم عايزين يشتغلو معاها. وطارق جمع شوية معلومات. وكلف ظباط فى مكافحة المخ*درات. وقبضو عليها هي وايمن. وكانو متلبسين. وكمان فى وضع مش حلو. واعترفت. على كل حاجه. وان فى شباب بيموله ليها المخ*درات وهي توزع بطريقتها.. واتحبست. ولسه هتتحول على النيابه. وهتاخد عقابها. وإن شاء الله مؤبد. يا اع*دام …
مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ماليكه: مسحت دموعها. تفتكر ان حياتى ممكن تكون طبيعيه يازياد.
زياد: لفها ليه. طيب انا هسالك سؤال. وانتى جاوبى عليه وساعتها هتعرفى انك طبيعيه ولا لا تمام،..
ماليكه: علقت عينيها بعيون زياد أسأل..
زياد: ابتسم..بزمتك. فى واحده مش طبيعيه تعمل صنية بسبوسه بالقشطه. وبالروعه دي.ها دى حتى وشها حلو علينا. ها. وغمز.
ماليكه. غصب عنها ابتسمت. واتكسفت.
زياد: حاوطها من وسطها وقربها منه.. هااا. مسمعتش اجابه يعنى !
ماليكه: ضحكت. وحطت راسها على صدره. بحب. لا مفيش يازيزو.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
ماليكه: زادت من حضنه. فاهمه ياروح ماكي. وبعدها لبست وزياد قاعد معاها وساعدها في الحجاب. وخرجو. ووصلو عند آدم..
زين: لابس وجاهز.. اووووف ياريتال. اخلصى بقى.
ريتال: يتلبس. حاضر ياحبيبى. ثوانى بس فاضل الحجاب. هلبسه وهاخد منك اريان.
زين: اريان بيعيط.و بيهشتكه باااس. باااس. وفونه رن.
زين: ياالله منك ياريتال. شوفى مين بيتصل.اكيد بابا بيستعجلنى. العيله كلها وصلت تحت.
ريتال: اسفه.خلصت ياحبيبى. وراحت تشوف مين. وكان المتصل. انسه ساندى. واستغربت وحست ان الاسم ده مش غريب عليها. وبصت ل زين. مين ساندى دي يازين !؟
ريتال:. ورقمها بيعمل ايه عندك يازين.!؟
زين: اتوتر. نيم اريان على السرير. والرنه فصلت. ريتال. انسه ساندى دي جت عندنا الشركه. واتقابلنا بالصدفه. وكلمتنى في انها محتاجه شغل. وسيڤت رقمها عندى علشان لو ليها شغل عندنا ابلغها.
.
.وزين مرضيش يقولها أن ساندى دي كانت معجبه بيه من ايام الجامعه.
ريتال: زعقت. واشمعنى طلبت شغل منك انت ان شاء الله. ومطلبتش من بابا آدم ليه. وتشتغل عندكو ليه من الأساس. اسمع يازين. البت دى مش هتشتغل في الشركه.
زين: بصلها تحذير. وغمض عينيه. ومش عايز يتنرفز. مع أنه كان هيعمل كدا من غير ماهي تتكلم. لان ساندي جريئه واعترفت ل زين من أسبوع انها لسه بتحبه..
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
ريتال: معرفش. وتمسح رقمها حالا. البنت دى هتاخدك منى. انا اول ماشوفت رقمها. حسيت بكده. اتفضل الفون اهو وامسح رقمها قدامى.
زين: اخد منها الفون. وحطه فى جيبه. ومسح وشه ايديه. ريتال. نصيحه ليكى غيرى اسلوبك. لانه مش هينفع معايا.
ريتال: بدموع. يعنى ايه يازين. انت ممكن تسيبنى. وعشان مين علشان ساندى دي.
زين: بصدم#مه. وزعق اكتر من قبل وغضب. انتى اكيد اتجننتى. لا انتى فعلا مجنونه ياريتال. وانك تشوفى رقم واحده عندى تبنى عليها تخيلات فى عقلك. يبقى عقلك ده مريض. واول وآخر مره تتكلمى معايه بأسلوب امر فاهمه.
.مش معنى انى واخدك على قد عقلك. تنسى اسلوب الحوار معايه.
ريتال: عيطت. وراحت وقفت قدامه. وزعقت هي كمان. انت بتزعقلى. علشان واحده زي دى. وكمان شايف اسلوبي مش هينفع معاك. ايه انت مستعد تسبنى علشانها.
زين: اللهم طولك ياروح. ريتال لاخر مره هقولهالك..وطي صوتك وانتى بتتكلمى معايا. وانك واحده مش واثقه في نفسك ف دي مش مشكلتى.
ريتال: بصدم#مه ودموع.. انا مش واثقه في نفسى يازين.
.علشان بحبك اوى وبخاف تفارقنى يوم ابقى مبثقش في نفسى.
زين: يوووه.ايوه ياريتال انتى مش واثقه من نفسك. وكمان مش واثقه فيا.. دى بقت عيشه تقرف انا هغور من وشك. وسابها ونزل.
وريتال: قعدت مكانها بتعيط.
نور: دخلت على ريتال. لانها شافت زين خارج متنرفز. وسألتها اكتر من مره لحد ما ريتال حكتلها كل حاجه.
نور: بصي انتو الل اتنين غلطانين. وكمان انتو الل اتنين عندكو حق.
ريتال. مسحت دموعها. يعنى ايه بقى دى فزوره دى.
نور: بصي ياريتال الرجاله انواع. في راجل بيحب غيرة الست عليه وبيشوفها حب. وفي راجل بيشوف غيرة الست انها مش واثقه فيه واانه ممكن يخونها..
ريتال: لالا زين مش خاين ابدا. وكملت بدموع. انا بس بخاف. حاسه ان ممكن اى واحده تاخدو منى. وحاولت لكن فشلت. قوليلى يانور اعمل ايه. زين بقى بيزعقلى يانور.
نور: يعنى انتى الل بتزغزغيه. ماانتى قولتى انك زعقتى وعليتى صوتك وده غلط. ونور بتفكير.. امممم. اسمعي يابت روتى.
ريتال. نعم. انتى لازمك فعلا شوية ثقه في النفس.
ريتال: بدهشه. انتى هتقولى زي زين انتى كمان.
نور: اسمعى بس. انتى لو فضلتى على كدا زين فعلا هايضيع منك.
ريتال: قامت وقفت. لا لا. انا مش هعرف اعيش لو زين ضاع منى. انا هروح اعتذرله.واتحركت.
نور: شدتها. اترزعي هنا. انتى والله هبله. انتى لازم ليكى شوية خبره كدا. واسمعى كلامى واعملى الل هقولك عليه بالظبط
متابعة القراءة