رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

مالك: كدا !! كدا ازاى يعنى !؟.
ساره: بتروح فى النوم. ف..في حو..ضنك ونامت.
مالك ابتسم. حبيبتي.دا مكانك من هنا ورايح. وسمع صوت نفسها الل انتظم. وعرف انها نامت. ومالك ابتسم. وباس راسها. ونزل بشويش على السرير واخدها كلها فى حضنه. ومالك. نام والابتسامه مش فارقت وشه لحد مانام.
(والحمدلله. تمت نقل مليكت ساره. ل ساره مالك الصاوي. ) ونقولهم مبروك. وعقبال الفهد والمعشوقه.
. هشام واقف قدام المخزن. وصوت العربيات مدايقه. لان المخزن خطوتين وتكون على الطريق بالظبط. وقاعد. والحرس حواليه. ومتغاظ. وبيفكر اعمل ايه. أشوفها ازاى اتكلم معاها ازززاى وعملت الشريحه معايا بلوك. وفاضل معايه اخر شريحه.. انا مش عايز اخسرها. انا عايزها. عايزها بأى طريقه. إن شاله ليله واحده. لالا مش ليله واحده انا عايزها على طول. لاااا الجمال ده لازم تشوفه عينيه لاااازم ——–يتبع.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
——————–بقلمى Mariem Nasar
تكملة الحلقه 41 الاخيره. ساعدني ياخويا الله يسترك. والراجل ساعدها والست قفلت الباب والعربيه اتحركت.
الست: فى العربيه قلعت النقاب. والجوانتى. وبصت على لارين. يخسارتك دى انتى زى القمر.
السواق. اخلصى ياوليه. اتصلى على الرجاله يقابلونا مصر صحراوى علشان اكيد في كاميرات قدام المحلات.
الست: وانت خايف من ايه. العربيه مسروقه. وانت مركب دقن. ومغير وشك. وانا لابسه نقاب ومش باين منى حاجه. والعربيه هتقف على اول الطريق. وهيستلموها مننا. بس صدق البت حلوه اووى.
السواق:طيب قلبيها كدا. وشوفى معاها دهب او فلوس احنا اولا بيهم.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
الست: لااا. انت عايزنا نخسر الرجاله. وخصوصًا أن هشام بيه دافع بزياده. خليها زى ماهي كدا. وبصت على رينو. وانبى انتى خساره فى الل هيحصلك. بقولك ايه. بعد مانسلمها هنروح على فين.
السواق: هنركن العربيه دى فى الطريق. وهنركب مع الرجاله. وانتى تاخدي الفلوس من هشام باشا وهنطلع على الصعيد.
البنت: يلهوى. بس الصعيد بعيده اوى اوى.
السواق: ايوه وكدا احسن. انتى شايفه علية البت دى عامله ازاي. احنا بقالنا اسبوع واكتر بنراقبها قدام المستشفى وكل يومين نغير فى شكلنا. وعيلتها شكلها مش سهله لازم نبعد.
البنت: اه فى دي عندك حق. انا هتصل على الرجاله
.
حارس ٢: هشام باشا.
هشام: بيشرب سيجار. ومجهز خمره وكان لسه هيشرب. امممم
حارس ٢: بتوتر.. الخطه تمت. والبت جايه دلوقتى مع الحارس ٤ وداخلين علينا اهو.
هشام: قام بفرحه ومش مصدق. ومبسوط انت بتتكلم جد.
حارس ٢: ايوه البنت الل نفذت الل اسمها عواطف. اتصلت عليه وراح واخدو البنت من التاكسى. والبنت اللي نفذت جايه معاها علشان تدفعلها.
هشام: مبسوط جدا. وسمع صوت العربيه.وطلع جري وشافها فى العربيه ومش مصدق. والحارس رايح يشيلها هشام زعقله. وقاله لأ. محدش يلمسها غيرى.
.. والحارس رفع ايدو أوامرك ياباشا.
. هشام شال رينو بين ايديه. ومش مصدق جمالها. ودخلها جوه. ونيمها على السرير.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
البنت دخلت وراه. اي خدمه ياباشا. هي خدت مننا وقت بس كله بتمنه. احنا كل يوم نراقبها عند المستشفى. وكنا خلاص هنقول مفيش فايده محدش بيسيب السنيوره لوحدها. بس انهردا اول ما لمحتها.واقفه لوحدها. احنا نفذنا اهو ياباشا وعايزه حسابى.
هشام: قام بسرعه وطلع فلوس كتيره والبت مش مصدقه. وعينيها زغللت من الفلوس.. يدوم عزك ياباشا. واتفضل شنطتها اهي. والحارس. بيقولك أنه قفل تليفونها.. واى خدمه تانيه انا رقبتى سداده. انا ليا في كلو ولامؤاخذه.
هشام: عايز يتملا من رينو. وهز راسه روحي انتى دلوقتي.
البنت: احم ولامؤخذا ياباشا عندى طلب بس من ساعتك وحيات الغاليه دي مترفض.
هشام: بنفاذ صبر عايزه ايه.
البنت: عايزه الساعه الل فى ايد الغاليه. اصلها حلوه اوى. وبنتى كان نفسها فى ساعه. وهي لازمانى وحيات الغاليه مترفض. انا كان ممكن اخدها بس خيرك مغرقنا انا والحرس من شهر.ومينفعش نغشك.
هشام: متدايق من رغي البنت. وفك الساعه الل فى ايد رينو وعطاها للبنت.
البنت: بفرحه تسلم ياكبير. انا هتاوى بقى وهنطلع من هنا على الصعيد دلوقتي. علشان نبقى فى السليم. ومشيت.
رينو: نايمه على السرير. ومش حاسه بحاجه. وهشام قرب من وشها. وحط ايدو على خدها. وقال. اخيرا يارينو. كلها شويه وتبقى ملكى. ———

يتبع….

عدي شهر كامل على ابطالنا الحلوين ونقول نبذه عن الل حصل.

مالك تانى يوم اخد ساره. على لندن يقضو شهر العسل. ومالك يوميا يخرج هو وساره. علشان يعوضها سنين الحرمان الل عاشتها. ويقولها بحبك فى الشارع قدام كل الناس. وكمان يقوالها بحبك. باللغات الل هو عارفها. وساره. عاشت معاه حالة الجنون. وقالتله انا بحبك. بجميع اللغات. وكل يوم يأكلها بايديه وكانت مبسوطه اوى لانها اخيرا داقت طعم السعاده الحقيقيه. وواحده. واحده اخدت على مالك. وحبت قرب مالك منها. ومبترفضتش اى دعوه صريحه منه. وعاشو الشهر ده بكل سعاده. ومكانوش عايزين الشهر يخلص. لكن مالك. الفتره الاخيره اهمل شغله. ولازم يرجع علشان يظبط امورو. واخيرا رجعو وكانو زعلانين. لكن مالك قال ل ساره. إن أول فرصه تجيله هياخدها ويسافرو.وعاشو فى سعاده واخيرا الاتنين داقو طعم السعاده.

هشام: هيتج. نن على رينو. والبعد عنها زاد من تصميمه ليها. ومتغا. ظ لان مفيش اى فرصه أن رينو تخرج لوحدها. يا اما مع آدم. او مراد. او زين. ومن المستشفى محمد الل بيوصلها البيت. وك. سر كل حاجه فى المخزن. وهيتجنن. لان كمان مفيش اى اخبار عن ابوه.

. توفيق المنصورى مت. عذب على أكمل وجه. وآدم راح على فيلته مع مراد والفهد وطارق وزياد. وك. سرو الخزنه. وطلعو اوارق تودى توفيق فى ٦٠ دا. هيه. وملف متوقف على أمضت توفيق بشحنة اطعمه فاس. ده. وكمان تهر. يب آثار بره مصر. ومخ. درات. وكانو مزهولين من كمية الشر الل فى الناس دى. وفهد هكر اللاب توب. وشافو مص. ايب لرجال أعمال زي توفيق. وسهرات واتفاقات تودي ورا الشمس. ومراد قال لفهد حمل كل حاجه على فلاشه. علشان نسلمها للجهاز. وفهد حمل كل حاجه وبالاسماء كلها. وطارق أمر ان الفيلا تتشمع. واخدو كل حاجه وخبوها لوقتها.

.آدم: آمر الحرس أنهم يأكلو توفيق وسوزى اكل فا. سد علشان يحس بالغلابه. وكان آدم بيتمنى أنه يخلى توفيق يد. من مخد. رات زى الشباب لكن سابه كدا 

تم نسخ الرابط